TERMENI SI CONDITII REZERVARE – CONTRACT CAZARE
1. CONDITII DE PLATA, REZERVARE, ANULARE SI AMANARE SEJURURI
Va asiguram ca suntem flexibili, in cazul in care conditiile ne permit. Interesul nostru prioritar este ca turistii sa aiba certitudinea rezervarii ferme, iar aceasta se poate realiza doar cu respectarea conditiilor de mai sus. Insa si pentru buna noastra functionare, este esential sa nu mentinem camerele goale in mod gratuit.
1.1.Conditii in contextul pandemiei COVID-19, a restrictiilor de calatorie sau a imposibilitatii unitatii de cazare de a primi oaspeti:
Sejurul poate fi amanat sau anulat gratuit (mai putin comisioanele bancare care vor fi deduse din valoarea returnata si care nu vor depasi 5% din respectiva valoare) in urmatoarele situatii:
– localitatea de destinatie sau unitatea de cazare nu are dreptul de a primi turisti
– sunt interzise calatoria sau tranzitul catre destinatia respectiva in orice conditii sau s-a instituit interzicerea completa a calatoriilor la nivel national
– exista o stare de urgenta reglementata legal, care nu permite accesul de niciun fel in localitatea de destinatie
Orice alte situatii care nu se regasesc mai sus sau care nu sunt sub incidenta capabilitatii unitatii de cazare de a primi oaspeti (adica unitatea poate primi oaspeti, insa oaspetii nu pot ajunge la unitatea de cazare), se considera ca reprezinta riscul oaspetelui, caz in care sejurul nu se poate amana gratuit, iar anularea se supune conditiilor de la punctele 1.2, 1.3 si 1.4. Exemple de situatii care tin de riscul de calatorie al oaspetelui sunt urmatoarele (dar nu exclud si altele): imbolnavire, situatii familiale neprevazute, defectiuni ale mijloacelor de transport, anulari ale zborurilor, carantina persoanei/persoanelor ce urmeaza sa aiba sejurul, etc.
In toate situatiile de la punctele 1.1,1.2, 1,3, 1.4, in cazul platii cu tichete sau carduri de vacanta, legea nu permite rambursari in bani, insa este posibila amanarea sejurului, o singura data, intr-un interval de 6 luni, in functie de disponibilitate, numai pentru situatia expusa la punctul 1.1
1.2. Conditii in perioada extra-sezon: avansul perceput este de 50%. Diferenta se achita in ziua sosirii, numerar, card, vouchere de vacanta. Se poate anula gratuit cu mai mult de 7 zile inainte de check-in. In caz de anulare intre 7-1 zile inainte de data check-in, taxa de anulare o reprezinta valoarea avansului. In caz de neprezentare, anulare in ziua sosirii sau intrerupere a sejurului din culpa oaspetelui, taxa de anulare este egala cu valoarea sejurului. Sejururile nu pot fi amanate. Reducerea sejurului cu mai putin de 7 zile inainte de sosire sau in timpul sejurului, se va interpreta confrom conditiilor de anulare descrise anterior.
1.3. Conditii anulare si amanare in perioada de sezon: avansul perceput este 50%. Diferenta se achita in ziua sosirii, numerar, card sau vouchere de vacanta. Se poate anula gratuit cu mai mult de 14 zile inainte de check-in. In caz de anulare cu 14-1 zile inainte de data check-in, avansul se considera taxa de anulare.In caz de neprezentare sau anulare in ziua sosirii, taxa este de 100% din valoarea sejurului. Sejururile nu pot fi amanate. Reducerea sejurului cu mai putin de 14 zile inainte de sosire sau in timpul sejurului, se va interpreta confrom conditiilor de anulare descrise anterior.
Sejururile nu pot fi amanate in afara perioadei de anulare.
Definire extrasezon: perioada de extrasezon este formata din toate zilele care nu sunt cuprinse in perioadele de sezon, definite mai jos.
Definire sezon: sezonul este format din toate zilele libere legale acordate de statul roman, anuntate si definite in acest sens, inclusiv vacantele, prescolare, scolare, ale unitatilor superioare de invatamant (facultati, universitati) in perioadele definite de autoritatile romane, sarbatori religioase sau evenimente speciale. La acestea se adauga o zi inainte de inceperea sezonului si o zi dupa.
1.4. Pentru Craciun. Revelion, Sarbatorile Pascale si alte sarbatori sau zile libere reglementate prin lege, conditiile de rezervare sunt urmatoarele: 50% avans la rezervare (nerambursabil), diferenta se achita cu 14 zile inainte de sosire. In caz de anulare cu mai putin de 14 zile inainte de sosire sau in caz de neprezentare, taxa de anulare este 100% din valoarea sejurului.
Sejurul ferm rezervat si achitat poate fi scurtat gratuit doar in urmatoarele conditii:
1. Sejururile sa fie mai lungi de 10 nopti
2. Scurtarea duratei sejurului sa fie anuntata cu cel putin 8 zile inainte de check-out
3. Durata sejurului nu se poate scurta gratuit cu mai mult de 20% din durata totala initiala
4. Situatii care sunt din culpa proprietatii si care fac improprie utilizarea cazarii
In cazul in care perioada extra-sezon se suprapune cu perioada sezon, se vor aplica conditiile de sezon.
In cazul in care intre proprietate si oaspete au fost stabilite alte conditii decat cele regasite pe site, acelea vor avea intaietate in eventualele dispute intre parti.
Toate rezervarile la proprietatile noastre se realizeaza prin plata unui avans.
2. PRELUCRAREA SI PROCESAREA PLATILOR CU CARDUL DE DEBIT, CREDIT SAU VACANTA
2.1. Datele cardurilor si platile vor fi procesate numai in scopul garantarii, achitarii sejurului, avansului, taxelor aferente sejurului (taxa de oras, taxa de anulare, etc) sau eventualelor daune produse la proprietate, conform ofertei, conditiior si termenelor stabilite de parti sau existente pe site-ul proprietatii. Datele nu sunt pastrate si nu sunt procesate pentru alte scopuri. Transmiterea acestora prin orice canal de comunicare reprezinta acordul turistului pentru procesare in scopul definit mai sus.
2.2 Rezervarea realizata in cadrul unitatilor noastre reprezinta acceptarea termenilor si conditiilor de mai sus. Nerespectarea poate duce la preluarea automata a sumelor datorate ca si penalitati sau daune direct de la oaspete, numerar, de pe card sau din sumele retinute in avans ca si garantie. Prin furnzarea datelor de card, va exprimati acordul pentru procesarea viitoarelor plati, conform Termenilor si Conditiilor.
3. REGULAMENTUL PROPRIETATII
Dragi oaspeti, ne dorim sa aveti o experienta cat mai placuta la locatiile noastre, experienta din care nu trebuie sa lipseasca respectul reciproc, atat fata de ceilalti oaspeti cat si fata de proprietatea in care va aflati. Prin urmare am stabilit o serie de principii si reguli pe care va rugam sa le respectati pe parcursul sejurului dvs. Regulamentul se aplica tuturor oaspetilor si este acceptat de catre acestia odata cu accesul in locatie. Locatiile noastre sunt in regim hotelier, dar nu sunt hotel sau pensiune, prin urmare se aplica principiile de regim hotelier, in sistem self-catering (gestionare proprie a sederii de catre oaspete)
3.1 CURATENIA, DESEURILE, LENJERIILE SI PROSOAPELE
Gunoiul din camera/apartament trebuie selectat, conform indicatiilor din interior. Acesta trebuie dus la tomberoanele puse la dispozitie (unul pentru deseuri reciclabile altul pentru deseuri menajere, marcate fiecare corespunzator) de catre fiecare oaspete. Personalul nostru nu intra zilnic in scopul debarasarii deseurilor.
Camerele si apartamentele sunt dotate cu tot ceea ce este necesar utilizarii complete: lenjerii, pilote, prosoape, vesela de bucatarie, produse si ustensile pentru curatenie. Curatenia si schimbarea lenjeriilor se face la fiecare 5 zile. La cerere, aceste operatiuni pot fi efectuate mai des, contra cost.
Vesela de bucatarie si va lasa spalata la finalul sejurului.
3.2 SOSIREA SI PLECAREA
Primirea camerei (check-in) se face incepand cu ora 15.00, dupa transmiterea actului de identitate pe e-mail la apartmoon@gmail.com sau what’s up la numarul +40726772260. Se va completa fisa de cazare existenta in camera. Eliberarea camerei (check-out) se face pana la ora 10.00. Intarzierea la eliberarea camerei se poate face doar in limita disponibilitatii si doar cu acordul proprietatii. Nerespectarea acestei reguli, in lipsa acordului proprietatii, se taxeaza dupa cum urmeaza: eliberarea dupa ora 10.00 si pana la ora 12.00 – 50% din valoarea noptii de cazare; eliberarea dupa ora 12.00 – 100% din valoarea noptii de cazare. Achitarea ca si penalitate a unei nopti de cazare nu implica automat prelungirea sejurului, va rugam sa luati in considerare ca dupa dvs trebuie efectuata curatenia, in timp util pentru urmatorii oaspeti si in timpul orelor noastre de program de curatenie, reglemetate prin Codul Muncii si regulamentul intern ce trebuie respectat conform Codului Muncii.
3.3. ANIMALELE DE COMPANIE
Animalele de companie nu sunt permise la proprietate, indiferent de talie, situatie, timp de sedere. Prezentarea la locatie cu animale de companie fara acceptul proprietatii, va duce la evacuarea din locatie fara rambursarea contravalorii sejurului si penalitati suplimentare de 500 lei
3.4. OASPETI SUPLIMENTARI/VIZITATORI
Puteti primi maxim 2 adulti si 2 copii ca si vizitatori in intervalul 10.00-20.00, fara costuri suplimentare. In cazul in care primiti vizitatorii in afara intervalului orar, acestia vor plati taxe suplimentare, daca vor fi acceptati, dupa anuntarea proprietatii. Prezentarea la locatie cu oaspteti suplimentari in scopul cazarii va genera, dupa caz, costuri suplimentare (daca se incadreaza in capacitatea camerei) sau evacuarea locatiei, fara restituirea contravalorii sejurului, daca acest lucru nu a fost anuntat in prealabil si nu exista acordul proprietatii.
3.5. PROGRAM LINISTE
Programul de liniste in cadrul acestei proprietati este intre 20.00-09.00. In afara acestui interval va rugam sa fiti decenti si moderati. Petrecerile nu sunt permise. Nerespectarea duce la evacuarea fara restituirea contravalorii sejurului neefectuat si penalitati de 500 lei
3.6. CAZARE MINORI
Minorii se pot caza doar insotiti de parinti sau reprezentanti legali, sau daca sunt in excursii organizate, concursuri, etc, insositi de cadre didactice, antrenori, instructori, etc. Altfel, minorii nu se pot caza la aceasta proprietate.
3.7. FUMATUL
Fumatul este interzis in interiorul proprietatii, cu exceptia balconului/terasei. Fumatul in proprietate se penalizeaza cu 500 de lei.
3.8. SPATIUL DE PARCARE SI AUTOTURISMELE
Daca locatia la care sunteti cazat dispune de parcare privata, atunci veti parca un singur autoturism pe un singur loc de parcare aferent camerei dvs. Daca locatia nu dispune de parcare privata, atunci parcarea se supune regulamentului de parcare al orasului, al carui rezumat il gasiti in camera, pe internet sau la automatele de parcare.
3.9. DISPUTE SI RECLAMATII
Ne rezervăm dreptul de a debita cardul oaspeților noștri sau de a retine partial sau total garantia in cazul in care aceasta a fost perceputa, independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
– au părăsit incinta unitatii de cazare, fără să plătească ;
– au produs degradări sau distrugeri;
– au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la unitatea turistica;
– nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
– nu au achitat sejurul in ziua sosirii
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă. În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Oradea.
3.10. PROGRAM DE EVACUARE A CLIENTILOR INDEZIRABILI
Clientul trebuie să se conformeze uzanțelor turistice, ale unitatii de cazare si prezentului regulament, precum si legislatiei in vigoare. Acesta va trebui să respecte atât liniștea, cât și normele de conviețuire socială și cele morale si sa nu desfasoare activitati ilegale.
Oaspetele trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării. Orice încălcare a uzanțelor unitatii de cazare, regulamentului sau a normelor morale și de conviețuire socială, legislatiei, dă dreptul unitatii de cazare să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz. Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea și accesul la proprietate a clienților nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii materiale sau de imagine proprietatii sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clientela si de a evacua forțat din cadrul proprietatii, persoanele care nu respecta prezentul regulament. Evacuarea clientilor indezirabili se face prin solicitarea Politiei sau a serviciului de paza si protectie contractat de societatea noastra. Oaspetii isi exprima acordul in mod implicit, prin cazarea la proprietate, cu privire la interventia si accesul organelor de Politie in camera sau apartament in scopul evacuarii si restabilirii ordinii.
4. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
4.1 În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestora, societatea noastra. are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopuri determinate, explicite și legitime, datele personale care îi sunt furnizate de clienți persoane fizice și imaginile reprezentative. Societatea noastra procesează date cu caracter personal în vederea prestării serviciilor de cazare, în următoarele scopuri:
· Rezervarea de camere si alte servicii de cazare; prelucrarea datelor cu caracter personal se face în baza unei obligații legale;
· Confirmarea rezervărilor și preautorizarea cardului, având ca temei de prelucrare interesul legitim al unitatii de cazare;
· Facturarea serviciilor de cazare, având ca temei de prelucrare obligațiile legale;
· Pentru a comunica cu dumneavoastră în diverse scopuri cum ar fi acela de a afla care sunt opiniile dumneavoastra asupra serviciilor noastre, acela de a solutiona diverse sesizări sau acela de a vă oferi servicii personalizate, oferite în timp util, în format electronic sau telefonic, având ca temei legal de prelucrare interesul legitim al unitatii de cazare;
· Furnizarea de informații pe e-mail, a ofertelor speciale, evenimente și/ sau alte forme de publicitate, având ca temei legal de prelucrare consimțământul;
· Furnizarea informațiilor pe email sau telefonic, referitoare la obiectele uitate, primirea coletelor, mesajelor, având ca temei legal de prelucrarea intersul legitim. Oaspetii furnizează datele solicitate de societatea noastra, în vederea derulării sau inițierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.
4.2 Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date determină incapacitatea societății noastre de a vă pune la dispoziție serviciile solicitate, făcând imposibilă respectarea cerințelor reglementărilor speciale în domeniul turistic și cel fiscal. Consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal (număr de telefon, adresă de e-mail) este acordat în mod voluntar. Acest consimțământ poate fi revocat în orice moment, cu efect ulterior printr-o notificare gratuită către societatea noastra. Notificarea de revocare a consimțământului poate fi realizată prin e-mail către apartmoon@gmail.com. Vă rugăm să aveți în vedere faptul că revocarea consimțământului nu afectează legalitatea utilizării datelor înainte de retragerea consimțământului (notificarea nu are efect retroactiv). În cazul în care consimțământul nu este acordat sau a fost revocat, vom fi în situația de a nu vă putea presta serviciile solicitate iar datele personale nu vor fi utilizate în scop de comunicare, marketing și feedback. În conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016, persoanele fizice beneficiază de următoarele drepturi: dreptul de a primi informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și o copie a datelor procesate, dreptul de intervenție, de opoziție, de rectificare, de retragere în orice moment a consimțământului, dreptul de a solicita ștergerea datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere.
4.3 LOCATIA ESTE SUPRAVEGHEATA VIDEO, CONFORM STANDARDELOR UNITATILOR TURISTICE. PAZA SI PROTECTIA LA LOCATIE SUNT ASIGURATE DE COMPANIA CU CARE SOCIETATEA NOASTRA ARE CONTRACT.
5. ALTE PREVEDERI
5.1. Ne rezervam dreptul de a modifica, sterge, actualiza, termenii si conditiile, fara a anunta in prealabil, acestea intrand in vigoare din momentul publicarii pe site
5.2. Nu suntem răspunzători pentru niciun fel de pagube, directe sau indirecte, rezultate din:
– imposibilitatea utilizării site-ului sau a informațiilor din site, din motive care nu țin de Proprietar;
– accesul neautorizat ale unor terți asupra site-ului, secțiunilor și informațiilor din acesta;
– lipsa accesului dumneavoastră la internet sau a metodei/ mijlocului/ dispozitivului prin care ajungeți să accesați site-ul nostru;
– furnizarea incorectă a datelor de către utilizatori prin intermediul formularului de înscriere
– neutilizarea sau ignorarea informatiilor cu privire la plata, acces, formular check-in
Vizitatorii site-ului pot sa transmita sugestii, întrebări, reclamații atât timp cât acestea nu au un limbaj obscen, ofensator, nu conțin amenințări și nu încalcă în niciun fel dreptul la viața privată al oricărei persoane.
Ne rezervam dreptul de a bloca sau limita accesul anumitor IP-uri, fără notificare, dacă acesta constată ca s-au întreprins activități care au încălcat prezenții termeni și condiții sau care se dovedesc a fi distructive, conțin viruși sau pot întrerupe, total sau periodic, accesul și funcționalitatea site-ului.